مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 21:072022-03-05سياسي

پویش 8000 لباس نو به یاد 8000 شهید گیلانی/احیا شب نیمه شعبان در مساجد استان


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از پویش تهیه 8 هزار کفش و لباس نو برای محرومین به یاد 8 هزار شهید استان خبر داد و گفت: با توجه به قرارگیری در آستانه نوروز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسب های مذهبی استان گیلان با موضوع برنامه های نیمه شعبان در اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: بشر برای رسیدن به تعالی روحی و فکری و همچنین سعادتمندی مادی و معنوی نیازمند ظهور حضرت حجت است.

وی با بیان اینکه سعادتمندی بشری با ظهور امام زمان (عج) محقق می شود، گفت: زندگی بشر زمانی به تحولی شگرف در ابعاد مختلف دست پیدا می کند که منجی موعود موجود در تک تک لحظات بشر نقش افرین باشد.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تجربه بهره مندی از 124 هزار پیامبر و 13 معصوم، آماده سازی برای ظهور را یک تکلیف الهی برشمرد و افزود: طبق آموزه های دینی و الهی، وجود نورانی امام زمان (عج) همانند خورشیدی فروزان و درخشنده برای جامعه جهانی مفید و موثر است.

  مهدوی با بیان اینکه ماه شعبان فرصت ظرفیت سازی برای جامعه و جان و جهان برای درک ظهور منجی موعود موجود است، تصریح کرد: میلاد امام زمان (عج) بهانه ای برای تنبه، بیداری و توجه عموم مردم به این حجت کامل خدا بوده و نسبت به بزرگداشت این ایام حساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش 8000 لباس نو به یاد 8000 شهید گیلانی/احیا شب نیمه شعبان در مساجد استان

پویش 8000 لباس نو به یاد 8000 شهید گیلانی/احیا شب نیمه شعبان در مساجد استان