مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 21:322022-03-05بين الملل

سازمان ملل: تاکنون بیش از 350 غیرنظامی در اوکراین کشته شده اند


کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز شنبه اعلام کرد که دست کم 351 غیر نظامی از زمان حمله نیروهای روسیه در اوکراین کشته شده اند.

- کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز شنبه اعلام کرد که دست کم 351 غیر نظامی از زمان حمله نیروهای روسیه در اوکراین کشته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، این نهاد از زخمی شدن 707 نفر نیز خبر داد با این حال گفت که تعداد واقعی احتمالا به طور قابل توجهی بیشتر است.

این نهاد وابسته به سازمان ملل تصریح کرد که بیشترین تلفات غیرنظامیان ناشی از سلاح های انفجاری از جمله گلوله های توپخانه ای و سامانه های راکتی و حملات موشکی و هوایی بوده است.

کمیساریای عالی حقوق بشر معتقد است که ارقام واقعی به ویژه در مناطق تحت کنترل دولت به طور قابل توجهی بالاتر است زیرا دریافت اطلاعات از برخی مکان هایی که درگیری های شدید در آن جریان دارد به تاخیر افتاده است و بسیاری از گزارش ها هنوز در انتظار تایید هستند.

کمک بشردوستانه 2.

75 میلیارد دلاری آمریکا به آوارگان اوکراینی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده که در لهستان به سر می برد درباره کمک های اخیر دولت بایدن برای حمایت از مردم اوکراین گفت: برای کمک به نیازهای اوکراینی ها در لهستان و دیگر کشورها، دولت بایدن به تازگی از کنگره 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: تاکنون بیش از 350 غیرنظامی در اوکراین کشته شده اند

سازمان ملل: تاکنون بیش از 350 غیرنظامی در اوکراین کشته شده اند