مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 21:422022-03-05فناوري

توضیح معاون وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت/ دلیل آتش سوزی در ساختمان زیرساخت


معاون وزیر ارتباطات با توضیح درباره قطعی چند ساعته اینترنت در روز گذشته گفت: تدابیر لازم برای امنیت سامانه های ارتباطاتی به طور کامل دیده شده است.

- به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، حمید فتاحی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با وجود اینکه تدابیر لازم برای امنیت سامانه های ارتباطاتی به طور کامل دیده شده است، اما برخی مواقع شاهد اتفاقاتی از جمله اتفاق روز گذشته هستیم.

معاون وزیر ارتباطات درباره قطع شدن اینترنت در روز گذشته در برخی مناطق تهران و کرج که برای برخی ها و به ویژه رانندگان تاکسی های اینترنتی مشکل ایجاد کرده بود افزود: در پی حادثه قطع برق در یکی از مراکز شرکت ارتباطات زیرساخت و در پی آن ایجاد حریق در سامانه های برق رسانی در زیرساخت شرکت، برای ساعاتی برخی از ارتباطات خدمات دهنده های مخابراتی کشور دچار اختلال شد که ظرف یکی دو ساعت با همکاری همکارانم و همچنین کارکنان سازمان آتش نشانی، حریق، مهار و اقدامات فنی برای بحث بازیابی مسیرها انجام شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این حادثه سابقه داشته است؟ گفت: مشابه این اتفاق بسیار کم می افتد و شبکه های برق و قدرت، حیاتی هستند و تدابیر لازم برای سامانه های ارتباطاتی به طور کامل دیده شده است و در هر حال اشکالی فنی رخ داد و در گذشته هم اختلالاتی به صورت یک دو ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح معاون وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت/ دلیل آتش سوزی در ساختمان زیرساخت

توضیح معاون وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت/ دلیل آتش سوزی در ساختمان زیرساخت