مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-05سياسي

قم، دومین شهر کشور در زمینه استفاده پساب در آبیاری فضای سبز


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: قم شهری پیشرو در استفاده از پساب در آبیاری فضای سبز شهری است - ایسنا/قم مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: قم شهری پیشرو در استفاده از پساب در آبیاری فضای سبز شهری است پیام جوادیان در نشست خبری پنجمین پویش درخت دوستی بنشانیم که در مجموعه تفریحی باهم برگزار شد، با اشاره به اینکه طبق ابلاغ وزارت کشور سازمان پارک ها و فضای سبز و زیباسازی شهرداری ها با یکدیگر ادغام خواهند شد، اظهار کرد: سازمان جدیدی که از این ادغام تشکیل می شود بنام سازمان سیما و منظر شهری شهرداری قم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم سازمان جدید تا اردیبهشت ماه سال آینده آغاز به فعالیت کند، مطرح کرد: اساسنامه این سازمان به صورت کامل تدوین شده و طی هفته آینده در شورای اسلامی شهر قم بررسی و تصویب می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: حس طراوت و نشاط در شهر ازجمله اولویت های سازمان جدید است.

وی با اشاره به اینکه باید با پروژه های قم ستیزی مقابله کنیم، عنوان کرد: در این پروژه، فضای سبز و کویری قم هدف اصلی هجمه ها است.

جوادیان با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهر قم یک برنامه مشخص و بر مبنای علمی دارد، خاطرنشان کرد: کلانشهر قم در کشور دومین شهری است که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم، دومین شهر کشور در زمینه استفاده پساب در آبیاری فضای سبز

قم، دومین شهر کشور در زمینه استفاده پساب در آبیاری فضای سبز