مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-05سياسي

رسالت سپاه محرومیت زدایی و مردم یاری در مناطق کم برخوردار است


سپاه استان سمنان در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار تاکید کرد که این نیروی خدوم رسالت خود را مردم یاری و محرومیت زدایی قرار داده است.

- سمنان- سپاه استان سمنان در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار تاکید کرد که این نیروی خدوم رسالت خود را مردم یاری و محرومیت زدایی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان؛ فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است: نامگذاری زادروز باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار توسط بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نشان از تدبیر حکیمانه آن فرزانه دوران و تکریم فضیلت ها و ویژگی های این نهاد مقدس و بیانگر این حقیقت است که فرزندان غیور ملت در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه حساس و سرنوشت ساز کشور حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند.

بی شک یوم الله سوم شعبان، روز پاسدار که وجه تسمیه آن نسبت به پاسداری با ویژگی ها و اوصاف حضرت سید الشهدا حسین بن علی (ع) در دفاع از سنّت ها و ارزش های دین الهی، آزادگی، حریّت و شجاعت آن حضرت در مقابله با ظلم و ستم و جهاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت سپاه محرومیت زدایی و مردم یاری در مناطق کم برخوردار است

رسالت سپاه محرومیت زدایی و مردم یاری در مناطق کم برخوردار است