مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 23:422022-03-05سياسي

تأکید نماینده ولی فقیه در استان بر تجهیز بیمارستان امام خمینی دهدشت


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل این که شهرستان های چرام و لنده برای درمان به شهر دهدشت مراجعه می کنند نیاز است بیمارستان امام خمینی دهدشت تجهیز و تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله  سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست با یونس محمودیان مدیر جدید درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسؤولیت در نظام اسلامی باید مسؤولیت باشد باید نسبت به مشکلات، معضلات، کمبودها، توسعه و رشد پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته از جهت این که انسان مسئولیتی می گیرندو مشکلات مردم را رفع آ نها را امیدوار به اسلام و انقلاب کند امتیاز بزرگی است.

وی با بیان این که افراد و اشخاصی هستند یا سهوا  و یا عمدا کار نمی کنند تا مردم را نسبت انقلاب ناامید کنند گفت: اساسا دشمن برنامه اش را روی این موضوع متمرکز شده است   که انقلاب  اسلامی را یک انقلاب ناکارآمد و ناتوان در حوزه های مختلف معرفی کند که این انقلاب نمی تواند مشکل درمان، اقتصاد، توسعه در مسیر تولید را رفع کند  و همه این توطئه ها و دسیسه های اقتصادی، جنگ تحمیلی و ترورها این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نماینده ولی فقیه در استان بر تجهیز بیمارستان امام خمینی دهدشت

تأکید نماینده ولی فقیه در استان بر تجهیز بیمارستان امام خمینی دهدشت