مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 01:172022-03-05اقتصادي

وزیر اقتصاد: سرمایه سرخابی ها با پول مردم زیاد می شود


وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه، افزایش سرمایه سرخابی ها با آورده مردم صورت خواهد گرفت، - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه، افزایش سرمایه سرخابی ها با آورده مردم صورت خواهد گرفت، گفت: امروز با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مواجه نیستیم، بلکه با افزایش سرمایه این دو باشگاه با ورود به بازار سرمایه مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: در راستای سهولت کسب وکار سخت گیرانه در جهت نفع مردم عمل کرده ایم و با همکاری دستگاه ها معادل 1285 مجوز شروع کسب وکار که در آن ها شروط سلیقه ای و مبهم ذکر شده بود، اصلاح کردیم.

وی افزود: تاکنون در بخش صدور الکترونیکی مجوزهای شروع کسب وکار هنوز سامانه بسیاری از دستگاها به درگاه ملی مجوزها متصل نشده است و در زمینه تمکین دستگاه های اجرایی از اتصال به درگاه ملی مجوزها و صدور الکترونیک مجوزها، بر تعارض منافع غلبه کرده ایم و منشا عمده مسائل و عقب ماندگی ها در عملکردها، فنی و زیرساختی است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: اگر قانون تسهیل صدور مجوزها تصویب شود و دستگاهی در این زمینه تخلف کند، ضمانت اجرایی برای این امر درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: سرمایه سرخابی ها با پول مردم زیاد می شود

وزیر اقتصاد: سرمایه سرخابی ها با پول مردم زیاد می شود