مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-06بين الملل

خوش چشم: طرف غربی و آمریکایی باید برای بستن پرونده PMD قطعنامه صادر کنند


همواره مذاکرات در وین با خبرهای ضدونقیضی از سوی طرف غربی و آمریکایی همراه بوده است.

هنوز گفت وگوها در وین جریان دارد و تا زمانی که پرونده PMD از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی مختومه اعلام نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، همواره مذاکرات در وین با خبرهای ضدونقیضی از سوی طرف غربی و آمریکایی همراه بوده است.

یک روز وزیر امور خارجه انگلیس، لیزا تراس از به بن بست رسیدن مذاکرات می گوید و روز دیگر نماینده فرانسه در وین از پایان مذاکرات.

با این حال هنوز گفت وگوها در وین جریان دارد و تا زمانی که پرونده PMD از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی مختومه اعلام نشود، مذاکرات به نتیجه نمی رسد.

به همین خاطر صبح روزگذشته رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی جلساتی با محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه داشت.

در همین راستا درباره اقداماتی که آژانس بین المللی انرژی اتمی باید برای بستن پرونده PMD انجام دهد، با سیدمصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین الملل به گفت وگو پرداختیم.

باتوجه به اینکه دیروز گروسی با محمد اسلامی و حسین امیرعبداللهیان دیدار داشته، روند بسته شدن پرونده ها در چه مرحله ای است و آیا آژانس بین المللی انرژی اتمی با کنار گذاشتن رویکرد سیاسی خودش می تواند پرونده پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش چشم: طرف غربی و آمریکایی باید برای بستن پرونده PMD قطعنامه صادر کنند

خوش چشم: طرف غربی و آمریکایی باید برای بستن پرونده PMD قطعنامه صادر کنند