مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-06اقتصادي

پردیس جامه بصیری نمونه موفق کارآفرینی در حوزه زنان است


مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: پردیس جامه بصیری نمونه ای موفق از کارآفرینی است و شرایط بسیار خوبی را در خصوص اشتغال بانوان ایجاد کرده است.

- ، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور و هیئت همراه از کارخانه تولید پوشاک پردیس جامه بصیری بازدید کردند و ضمن گفت وگو با مدیران این مجموعه به بررسی توانمندی ها، ظرفیت ها و نیازهای این مجموعه پرداختند.

دکتر زینب اختری ضمن ابراز رضایت از روند راه اندازی این مجموعه بیان کرد: مدیران پردیس جامه بصیری صاحب تجربه ای حاصل از فرآیند صفر تا صد طراحی، تولید و فروش پوشاک هستند که در نوع خود، در کشور کم نظیر است.

وی با اذعان به وجود مشکلات متعدد در راه تولید تاکید کرد: شرکت هایی نظیر پردیس جامه بصیری با پشتوانه تجربه های حاصل از تولید و حضور در بازار می توانند در تصمیم سازی های نهادهای دولتی نقش آفرینی کنند و ما در مجموعه دولت این آمادگی را داریم که از تجربیات و اطلاعات کف میدان این واحدها استفاده کنیم.

در این بازدید ناصر بصیری مدیرعامل شرکت پردیس جامه بصیری ضمن معرفی واحدهای مختلف این شرکت گفت: راه اندازی این مجموعه با سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی و بدون دریافت وام محقق شده است که مطمئناً سرمایه گذاری در بسیاری از کارها و جاهای دیگر می توانست سوددهی بیشتر و بازگشت سرمایه سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس جامه بصیری نمونه موفق کارآفرینی در حوزه زنان است

پردیس جامه بصیری نمونه موفق کارآفرینی در حوزه زنان است