مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-06سياسي

پیام تسلیت آیت الله محامی در پی انفجارهای تروریستی در مساجد پاکستان و افغانستان


آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در پی انفجارهای تروریستی در مساجد پاکستان و افغانستان و شهادت مسلمانان مظلوم پیام تسلیت صادر کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در پی انفجارهای تروریستی در مساجد پاکستان و افغانستان و شهادت مسلمانان مظلوم پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این پیام آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر دستان پلید استکبار و صهیونیسم از آستین سربازان جهل و تفرقه و تکفیر بیرون آمد و مسلمانان مظلوم پاکستان و افغانستان را در مقدس ترین مکان یعنی مسجد و در عالی ترین مقام عبودیت یعنی نماز به شهادت رساند.

این جنایات که نشانگر دشمنی تکفیری های نادان و اربابان غربی و صهیونیست آنها با اصل اسلام و دین داری بوده، مورد تایید هیچ مذهب و گروه مسلمانی نیست و نتیجه ای جز ارتقاء بصیرت و تحکیم وحدت مسلمانان و افزایش یکپارچگی آنها در برابر دشمنان خدا، نخواهد داشت.

اینجانب ضمن تاکید بر ضرورت مقابله دولت و نیروهای نظامی و امنیتی کشورهای پاکستان و افغانستان با تکفیری ها و مراقبت از جان مسلمانان مظلوم پاکستانی و افغانستانی و ابراز تسلیت به مردم پاکستان و افغانستان، از خداوند متعال برای شهدای این انفجارها اجر جزیل؛ برای بازماندگان صبر جمیل و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله محامی در پی انفجارهای تروریستی در مساجد پاکستان و افغانستان

پیام تسلیت آیت الله محامی در پی انفجارهای تروریستی در مساجد پاکستان و افغانستان