مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-06سياسي

حذف یک تن پای مرغ از چرخه مصرف در کهگیلویه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید علی اکبر حسینی رییس دامپزشکی کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رسالت شبکه دامپزشکی مبنی بر اهمیت تامین سلامت فرآورده های خام دامی و صیانت از حقوق شهروندان بازدیدهای ادواری از مراکز عرضه مواد خام دامی انجام می شود.

وی گفت: طی بازدید های انجام شده از مراکز نگهداری و عرضه مواد خام دامی شهرستان مقدار یک تن پای مرغ به دلیل عدم هویت و نشان، عدم رعایت موازین بهداشتی و فساد محموله ضبط و پس از طی مراحل اداری و قانونی محموله از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

این مسؤول افزود: تذکر و اخطار های لازم در خصوص رعایت موازین بهداشتی در تولید و توزیع این فرآورده به مالک و مسؤول فنی واحد داده شد و برابر مقررات برخورد قانونی لازم با متخلفان به عمل خواهد آمد.

حسینی از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و افزود: این طرح از 25 اسفندماه امسال با سه اکیپ ثابت و سیار آغاز و تا 14 فروردین سال 1401 ادامه دارد.

 وی عنوان کرد: بازدید های دوره ای و نمونه برداری ادواری برای ارتقای بهداشتی محصول تولیدی به طور مرتب انجام می شود.

رییس دامپزشکی کهگیلویه اضافه کرد: در صورت مواجهه با موارد غیر بهداشتی برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت و در این راستا از شهروندان عزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف یک تن پای مرغ از چرخه مصرف در کهگیلویه

حذف یک تن پای مرغ از چرخه مصرف در کهگیلویه