مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-06اجتماعي

افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در اردبیل


رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل از افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک استان اردبیل در اسفند ماه 1400 خبر داد.

- سید حجت فتاحی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم استان اردبیل ساعات کاری مراکز تعویض پلاک این استان در روزهای پایانی سال 1400 افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در 2 مرحله انجام می شود که مرحله اول از 14 اسفند ماه آغاز شده و تا  18 اسفند 1400 ادامه خواهد یافت و مرحله دوم نیز از 21 الی 28 اسفند 1400 انجام می شود و مراکز تعویض پلاک تا ساعت 17 فعالیت خواهند کرد.

فتاحی با اشاره به آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام عید بیان کرد: شعار ترافیکی راهنمایی و رانندگی کشور در ایام عید نوروز قانون مداری - پرهیز از خطر - آرامش در سفر است و در این ایام ویژه برنامه خدمت رسانی به مردم با افزایش ساعت کاری پلیس راهنمایی و رانندگی برای تقدیم سین سلامت به مردم عزیز همراه خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل عنوان کرد: بسیاری از تصادفات در ایام نوروز به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می دهد و لذا لازم است تا رانندگان در سفرهای نوروزی حتما به استراحت پرداخته و در صورت احساس خواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در اردبیل

افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در اردبیل