مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-06سياسي

هربار درباره مسجد حرف دلگرم کننده زدیم رسانه دشمن واکنش نشان داد


حجت الاسلام میرمحمدیان در یادداشتی نگرانی مواجب بگیران رسانه ای دشمنان از انعکاس کارآمدی های روحانیت را در جامعه یادآور شد و به تبیین دلایل این نگرانی پرداخت.

- ، حجت الاسلام میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در یادداشتی نوشته است: هر بار ما درباره مردم، محله و مسجد حرف دلگرم کننده زدیم یکی از رسانه ای دشمن واکنش نشان داد! دیروز هم یکی از رسانه هایی که از دشمنان ایران و اسلام مواجب می گیرد، این خبر را کارکرده بود و مثل دفعات پیش، حدود سه هزار نفر کامنت گذاشته بودند و بعضی توهین کرده بودند و برخی مسخره.

البته اگر به اکانت آنها دقت که می شد این نکته قابل توجه بود که هویت واقعی نیست و یا ربات است یا افرادی که مانند ربات گوش به فرمان هستند اطاعت امر می کنند.

اما نکته مهمی که به نظر رسید این بود که چرا چنین حرفی برای آنها ناراحت کننده است؟! چند دلیل به ذهن می رسید اول اینکه هر حرف امیدوار کننده ای برای آنها ناراحت کننده است، چون همه ی تلاش و هدف آنها ناامید کردن مردم ایران است.

دوم اینکه اگر این امید از طریق روحانیون اتفاق بیفتد برای آنها ناراحت کننده تر است چون علاوه بر امید، کارآمدی دین را هم بهتر نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هربار درباره مسجد حرف دلگرم کننده زدیم رسانه دشمن واکنش نشان داد

هربار درباره مسجد حرف دلگرم کننده زدیم رسانه دشمن واکنش نشان داد