مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-06اقتصادي

پرداخت 1428میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده خوزستان


مدیر شعب بانک کشاورزی در خوزستان از پرداخت مبلغ 1428 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده استان در سال زراعی جاری خبرداد.

- ایسنا/خوزستان مدیر شعب بانک کشاورزی در خوزستان از پرداخت مبلغ 1428 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده استان در سال زراعی جاری خبرداد.

جهانپور معماریان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال زراعی جاری، صندوق بیمه کشاورزی این استان 1428میلیارد ریال غرامت به 23 هزار و 976 نفر از خسارت دیدگان در کلیه بخش ها پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: این میزان پرداخت غرامت به تمام محصولات زراعی، باغی، دامی و منابع طبیعی پرداخت شده است و در طرح بیمه محصولات کشاورزی و بهره مندی از مزایای پرداخت غرامات به محصولات زیان دیده، تمام محصولات بیمه شده از مزایای صندوق بیمه بهره مند خواهند شد.

وی در خصوص بیشترین میزان پرداخت غرامت به محصولات کشاورزی گفت: از این میزان غرامت پرداختی، بیشترین سطح پرداخت به محصولات زراعی تعلق دارد.

معماریان با توجه به احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه خاطرنشان کرد: همه سال با توجه به احتمال وقوع حوادث غیر مترقبه و نابسامانی های جوی از کشاورزان دعوت می کنیم تا نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1428میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده خوزستان

پرداخت 1428میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده خوزستان