مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-06اقتصادي

صرف اعتبار 50 میلیارد برای روستای هدف گردشگری ملحمدره


تاکنون به منظور توسعه گردشگری و رونق اشتغال روستای توریستی ملحمدره از محل اعتبارات بنیاد مسکن، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و دهیاری افزون بر 50 میلیارد ریال برای این روستا هزینه شده است.

- ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: تاکنون به منظور توسعه گردشگری و رونق اشتغال روستای توریستی ملحمدره از محل اعتبارات بنیاد مسکن، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و دهیاری افزون بر 50 میلیارد ریال برای این روستا هزینه شده است.

سلیمان نظری دوست در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:اجرای پروژه بافت با ارزش روستای گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور توسط بنیاد مسکن شهرستان از سال 86 آغاز شده و تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی روشنایی معابر،جدول گذاری، سنگ فرش ،جداره سازی ،دیوار حائل و مبلمان را از جمله عملیات های انجام شده و در دست اجرا توسط دستگاه های ذی ربط در این روستای گردشگری دانست و افزود: در حال حاضر پروژه ملی اجرای بافت باارزش روستای ملحمدره و نیز جدول گذاری روستای وندر آباد از محل فروش زمین دو پروژه فعال شهرستان اسدآباد در حوزه بنیاد مسکن به شمار می رود.

نظری دوست در ادامه تصریح کرد: گردشگری روستایی منبع با ارزش اشتغالزایی و ایجاد درآمد است که می تواند وسیله مهمی برای توسعه اجتماعی و اقتصادی جوامع روستایی باشد که به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف اعتبار 50 میلیارد برای روستای هدف گردشگری ملحمدره

صرف اعتبار 50 میلیارد برای روستای هدف گردشگری ملحمدره