مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-06سياسي

جشنواره استانی «فیلم کوتاه» در صاحب برگزار می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، گفت: جشنواره استانی «فیلم کوتاه» با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر صاحب در سال 1401 برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، گفت: جشنواره استانی فیلم کوتاه با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر صاحب در سال 1401 برگزار می شود.

امین مرادی، امروز یکشنبه در دیدار شهردار صاحب و اعضای شورای اسلامی این شهر به اهمیت توجه به موضوع فرهنگ اشاره و اظهار کرد: قرار گرفتن بحث فرهنگ به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار مدیران شهری صاحب، نشان از بینش و آینده نگری در جهت توسعه این شهر دارد.

وی بیان مشکلات و برجسته کردن توانمندی های این شهر را از زبان هنر بسیار مهم دانست و افزود: فیلم کوتاه در این زمینه از بهترین ابزارهای هنری است که می تواند در رسیدن به اهداف مدنظر مدیران شهری صاحب را یاری کند.

رییس حوزه هنری استان کردستان کردستان را یکی از مراکز اصلی تولید فیلم کشور ذکر کرد و ادامه داد: در کنار داستان ها و موقعیت جغرافیایی بکر استان، وجود پتانسیل انسانی و علاقه مندان فعالیت در این زمینه هنری، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این عرصه را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی «فیلم کوتاه» در صاحب برگزار می شود

جشنواره استانی «فیلم کوتاه» در صاحب برگزار می شود