مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-06سياسي

افتتاح دفتر بسیج مهندسین برای انجام امور عمرانی جهادی در ملایر


همزمان با هفته گرامیداشت مقام پاسدار، دفتر بسیج مهندسین شهید فریدی شهرداری ملایر به منظور انجام امور عمرانی جهادی در سطح شهر ملایر با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

- ایسنا/همدان همزمان با هفته گرامیداشت مقام پاسدار، دفتر بسیج مهندسین " شهید فریدی" شهرداری ملایر به منظور انجام امور عمرانی جهادی در سطح شهر ملایر با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در این آیین شهردار ملایر گفت: با بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری منطقه (2) فضای لازم برای فعالیت پایگاه مقاومت بسیج شهید کاملی شهرداری و دفتر بسیج مهندسین شهید فریدی در ساختمان مرکزی شهرداری فراهم شده است.

مجید فرجی با بیان اینکه ظرفیت بسیج و سپاه در محلات بالاست اما این ظرفیت در سنوات قبل دیده نشده است، افزود: قصد داریم در این خصوص از ظرفیت بسیج و سپاه در امر محرومیت زدایی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بسیج نهادی از دل مردم و از بطن خانواده هاست و ما در بحث اشتغال و توانمندسازی مناطق حاشیه شهر به جد پیگیر تعامل با بسیج و سپاه هستیم و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت بسیج در این زمینه استفاده کرده و در این خصوص در محله محروم نفت سیاه اقداماتی را شروع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر بسیج مهندسین برای انجام امور عمرانی جهادی در ملایر

افتتاح دفتر بسیج مهندسین برای انجام امور عمرانی جهادی در ملایر