مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-06سياسي

با تصمیم ستاد استانی کرونا همه مدارس یزد حضوری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، علی اکبر عزیزی شامگاه دیروز در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا، با بیان این که استان یزد در حال عبور از موج ششم کرونا است و با همکاری مردم گذر از این موج بیماری محدودیت های گذشته را به همراه نداشت اظهار کرد: مقرر شد نظارت ها برای پیشگیری و کنترل بیماری در اصناف و بازار و ادارات و نهاد ها و  هچنین فرودگاه و راه آهن و ترمینال ادامه یابد.

وی با بیان این که واکسیناسیون مورد تاکید و همچنان اولویت استان است افزود: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا واکسیناسیون در استان فراگیری بیشتری داشته باشد و علاوه برآن با رعایت مسائل بهداشتی مراقب باشیم در آستانه سفر های نوروزی گرفتار این بیماری نشویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با این حال افرادی تصمیم به سفر در تعطیلات نوروزی دارند باید اطلاعات خود را در سامانه ایران من وارد کنند تا بتوانند سفر خود را البته به شرط انجام واکسیناسیون بروند.

عزیزی تصریح کرد: سامانه امید نیز به همین منظور طراحی شده است و بر این اساس تمامی خدمات مرتبط با سفر های نوروزی از جمله گرفتن بلیط و حتی تردد، بسته به ثبت نام در این سامانه است.

وی خاطرنشان کرد: امکان مسافرت های نوروزی پس از دو سال درگیری فراگیر با ویروس کرونا و به دلیل انجام واکسیناسیون گسترده فراهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تصمیم ستاد استانی کرونا همه مدارس یزد حضوری شد

با تصمیم ستاد استانی کرونا همه مدارس یزد حضوری شد