مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-06ورزشي

تیم داری فولاد خوزستان در کشتی نوید خوبی است


با تیم داری باشگاه فولاد خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی، آینده درخشانی در انتظار کشتی خوزستان خواهد بود و این موضوع نوید خوبی است.

- ایسنا/خوزستان یک مدیر ورزشی گفت: با تیم داری باشگاه فولاد خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی، آینده درخشانی در انتظار کشتی خوزستان خواهد بود و این موضوع نوید خوبی است.

کورش لرستانی مدیر عامل باشگاه آنزان ایذه در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: هیات کشتی خوزستان بالاتر از حد توانش تلاش کرد تا میزبان خوبی برای رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی تیم ملی نوجوانان باشد.

تا آن جا که در توانشان بود این رقابت ها را به بهترین نحو برگزار کردند و خوشبختانه همه چیز خوب بود و برگزاری مسابقات در حد عالی بود.

وی ادامه داد: هرچقدر کشتی گیران عنوان دار در رقابت های ما بیشتر باشند و تن کشتی گیران ما بیشتر با آن ها بخورد مثمرثمر است.

از طرفی ما باید هزینه کنیم که کشتی گیران خود را به مسابقات خارجی ببریم اما با چنین میزبانی هایی می توانیم شرایط حضور در یک تورنمنت خوب را برای آن ها فراهم کنیم.

مدیر عامل باشگاه آنزان ایذه بیان کرد: طی چند روزی که مسابقات جام تختی در اهواز برگزار شد، خیلی خوشحال شدم که فعل خواستن را در بین مسئولان جوان و بی ادعای هیات کشتی خوزستان به مدیریت آقای رمضان جمالپور و همکاران خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم داری فولاد خوزستان در کشتی نوید خوبی است

تیم داری فولاد خوزستان در کشتی نوید خوبی است