مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-06اقتصادي

کاهش 60 درصدی حریق در عرصه های طبیعی فارس/رفع تصرف 1400 هکتار از اراضی ملی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به  کاهش چشمگیر آتش سوزی در عرصه های طبیعی استان، گفت: نسبت به سال کذشته آتش سوزی ها 60 درصد کاهش داشته که کمتر از یک درصد عرصه را شامل می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به  کاهش چشمگیر آتش سوزی در عرصه های طبیعی استان، گفت: نسبت به سال کذشته آتش سوزی ها 60 درصد کاهش داشته که کمتر از یک درصد عرصه را شامل می شود.

عبدالحسن صمدنژاد شنبه 14 اسفند همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تشخیص علت عمدی و غیرعمدی آتش سوزی ها به آسانی امکان پذیر نیست، عنوان کرد: گاهی دیده شده که آتش سوزی از کنار باغات و مزارع به مراتع کشیده شده که در این مواردی صاحب باغ به دادگاه معرفی می شود و در این راستا 75 مورد پرونده در فارس تشکیل شده است.

او با اشاره به تجهیزات اطفا حریق در استان فارس اظهار کرد: در خصوص هلیکوپتر مخصوص و خلبان تخصصی آتش نشان این امکان را در عرصه های جنگلی فارس نداریم کما اینکه هلیکوپترهای آتش نشانی و آب پاش موجود در جنگل های زاگرس کاربرد زیادی ندارد و نمی توان از آن استفاده خوبی برای عرصه های جنگلی فارس کرد.

صمدنژاد با اشاره به تلاش های انجام شده برای تامین و افزایش تجهیزات اطفاء حریق در استان فارس گفت: در این راستا تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی حریق در عرصه های طبیعی فارس/رفع تصرف 1400 هکتار از اراضی ملی

کاهش 60 درصدی حریق در عرصه های طبیعی فارس/رفع تصرف 1400 هکتار از اراضی ملی