مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-06سياسي

پیام فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسب روز پاسدار


سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن سوم شعبان، میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

- ایسنا/گیلان سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن سوم شعبان، میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ سوم شعبان سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) است.

روزی که آغازی برای نهضت حسینی بود تا این فرزند حضرت زهرا(س) که در دامن رسول الله(ص) پرورش یافت، انقلابی در عالم بشریت به پا کند و حقانیت و مظلومیت دین پیامبر اعظم(ص) را تا برپایی قیام حضرت صاحب الامر(عج) برای همیشه اثبات نماید.

روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاورمردانی است که نقش بی بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده اند.

پاسداران انقلاب اسلامی سمبل جهاد، مبارزه و مقاومت ملت ایران در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

بدون تردید حماسه آفرینی ها و فداکاری های پاسداران سرافراز و و رشید کشورمان از زمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون در توفیقات نظام مقدس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسب روز پاسدار

پیام فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسب روز پاسدار