مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-06سياسي

شهید سلیمانی شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است


شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه و شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و مکتب او سرلوحه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و ماموریت هاست.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه و شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و مکتب او سرلوحه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و ماموریت هاست.

سردار یدالله بوعلی یکشنبه 15 اسفند با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد مبارک امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: امروز فرزندان ایران اسلامی در سپاه در عرصه های مختلف و در خطوط مُقدم در حال دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی هستند و فرهنگ پاسداری که برگرفته از فرهنگ حسینی و عاشورایی است الگو و راهنمای آنان در این مسیر افتخارآمیز است.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: این شهید بزرگوار نمونه و شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و مکتب او سرلوحه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و ماموریت هاست.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی صحنه هایی حماسی از نقش آفرینی تاثیرگذار سپاه در حوزه های مختلف را ثبت کرده و امروز نیز پاسداران جوان و انقلابی برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در هر عرصه ای آمادگی کامل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است

شهید سلیمانی شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است