مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-06سياسي

پاسداران انقلاب و جانبازان سرافراز نماد افتخار و طلایه داران اقتد


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز پاسدار، پاسداران انقلاب و جانبازان سرافراز را نماد فخر و مباهات ایران اسلامی و طلایه داران اقتدار دفاعی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با گرامی داشت سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و فرخنده سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز، پاسداران انقلاب و جانبازان سرافراز را نماد فخر و مباهات ایران اسلامی و طلایه داران اقتدار دفاعی دانست.

براساس این گزارش، متن پیام وزیر دفاع بدین شرح است: فرخنده زاد روز سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار از مفاهیم عمیق نظام اسلامی است که حقیقت آن را می توان در اندیشه ناب معمار کبیر انقلاب در زمینه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جستجو کرد.

ابتکار راهبردی حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه در واقع ظرفیت سازی برای تضمین دفاع از انقلاب و پاسداری همه جانبه از استقلال، تمامیت ارضی، آرمان ها، امنیت و دستاوردهای این انقلاب عظیم و تاریخ ساز با نقش آفرینی عاشورایی پاسداران برخاسته از متن مردم و انقلاب بود که در واقع نمایش حماسی پرورش یافتگان مکتب اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداران انقلاب و جانبازان سرافراز نماد افتخار و طلایه داران اقتد

پاسداران انقلاب و جانبازان سرافراز نماد افتخار و طلایه داران اقتد