مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-06پزشكي

بیش از 20 درصد موارد بستری تنفسی در کشور کودکان هستند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بیش از 20 درصد موارد بستری تنفسی اخیر در کشور، کودکان هستند، تاکید کرد: خانواده ها در واکسیناسیون کودکان کوتاهی و تعلل و تردید نکنند.

- عباس رضاییان زاده یکشنبه 15 اسفند در گفت وگو یا خبرنگاران با هشدار در خصوص خطر ابتلای کودکان به سویه امیکرون، گفت: با توجه به اینکه بهترین راه مقابله با کرونا و سویه های مختلف آن تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است، انتظار می رود خانواده ها در این زمینه مراقبت های لازم را انجام دهند و نسبت به مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت برای انجام واکسیناسیون کودکان خود اقدام کنند.

رییس مرکز بهداشت استان فارس، واکسن های مورد تأیید این گروه سنی را سینوفارم و پاستوکووک معرفی کرد و افزود: میزان تزریق و فاصله بین دو نوبت، مطابق با دستورالعمل های کشوری و مشابه سایر گروه های سنی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه خانواده ها می توانند برای واکسیناسیون کودکان خود علیه کرونا به تمام مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند، تاکید کرد: کودکان کمتر از پنج سال نیز به دلیل عدم انجام واکسیناسیون در معرض خطر ابتلا به کووید 19 و عوارض ناشی از آن قرار دارند و خانواده ها باید شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 درصد موارد بستری تنفسی در کشور کودکان هستند

بیش از 20 درصد موارد بستری تنفسی در کشور کودکان هستند