مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-06سياسي

تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز و ماه رمضان در سیستان و بلوچستان


مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام نوروز 1401 و ماه مبارک رمضان افزون بر 30 اکیپ نظارتی و بازرسی بهداشتی در استان با بکارگیری نیروهای متخصص دامپزشکی آماده خدمت رسانی هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام نوروز 1401 و ماه مبارک رمضان افزون بر 30 اکیپ نظارتی و بازرسی بهداشتی در استان با بکارگیری نیروهای متخصص دامپزشکی آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی حسینی افزود: نظارت های بهداشتی و شرعی دامپزشکی در تمامی ایام دارای اهمیت می باشد زیرا به صورت مستقیم بر سلامت غذای سفره، تامین سلامت و امنیت غذایی مردم جامعه موثر است، با این حال در برخی ایام مانند نوروز و ماه مبارک رمضان به دلیل برگزاری مراسمات ویژه و فرهنگ مردم، از نظر دامپزشکی دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تقاضا و مصرف فرآورده های خام دامی از سوی مردم افزایش می یابد ولذا تهیه و تامین فرآورده های سالم و بهداشتی بسیار حائز مهم است و به همین مناسبت کنترل و نظارت بیشتری بر روند تولید، تهیه، نگهداری و توزیع فرآورده های خام دامی، می بایست اعمال گردد.

مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: این طرح از تاریخ 14 اسفند ماه در سطح استان آغاز شده و تا 16 اردیبهشت ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز و ماه رمضان در سیستان و بلوچستان

تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز و ماه رمضان در سیستان و بلوچستان