مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-06اجتماعي

معرفی دو بسته آموزشی برای بهبود کارکردهای اجرایی دانش آموزان


با هدف ایجاد فضای تعاملی میان روان شناسان، والدین و کادر آموزشی و آشنایی با عملکرد نوآموزان و دانش آموزان در مدارس، دو بسته آموزشی طراحی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و  فناوری ریاست جمهوری، نخستین بسته آموزشی تحت عنوان کارکردهای اجرایی، توجه و تمرکز با هدف پیشگیری از بروز ناتوانی های یادگیری در کودکان پیش دبستان و سال اول دبستان طراحی و تولید شد.

این بسته آموزشی از بخش های مختلفی چون کتاب راهنمای مربی، کتاب کاربرگ، کارت اشکال هندسی، کتاب و کارت داستان و ابزاری به نام سوفار برد که شامل 3 دسته کارت الگو، مکعب ‎های رنگی، کش رنگی و تخته یا برد است، تشکیل شده است.

به گفته علیرضا سبقتی مجری این طرح، این بسته آموزشی در مدارس، در 20 جلسه یک ساعته توسط روان شناس به کودکان آموزش داده می شود و هر جلسه شامل فعالیت هایی چون کاربرگ، فعالیت حرکتی، داستان خوانی است و در انتهای هر جلسه، کاربرگ ها و نمره مربوط به هر فعالیت، به شکل طیف لیکرت به همراه گزارش رفتاری مربوط به آن جلسه، در پورتال ثبت می شود.

آموزش هیجان های مختلف بسته دوم موسسه آموزشی سوفار تحت عنوان کارکردهای اجرایی، تنظیم هیجان و بازداری پاسخ با هدف آموزش هیجان های مختلف و شیوه ابراز درست آن در موقعیت به همراه آموزش مفهوم ذهن آگاهی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دو بسته آموزشی برای بهبود کارکردهای اجرایی دانش آموزان

معرفی دو بسته آموزشی برای بهبود کارکردهای اجرایی دانش آموزان