مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-06سياسي

همایش «هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا» برگزار می شود


دبیر علمی همایش «هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا» گفت: همایش «هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا» در دانشگاه فردوسی مشهد و با هدف شرایط موجود کشور در زمینه آموزش های مجازی برگزار می شود.

- همایش هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا برگزار می شود ایسنا/خراسان رضوی دبیر علمی همایش هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا گفت: همایش هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا در دانشگاه فردوسی مشهد و با هدف شرایط موجود کشور در زمینه آموزش های مجازی برگزار می شود.

دکتر حسین جعفری ثانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص همابش هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا ، اظهار کرد: این همایش از مجموعه همایش های سالیانه ای است که انجمن مطالعات برنامه درسی ایران به عنوان یکی از انجمن های علمی موفق که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای امتیاز بسیار خوبی است، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر سال انجمن مطالعات برنامه درسی، این همایش را به دانشگاه های بزرگ واگذار یا پیشنهاد می کند، افزود: سال گذشته، هفدهمین همایش در حوزه آموزش ابتدایی توسط دانشگاه تهران برگزار شد و برای سال 1400 به دانشگاه فردوسی مشهد نیز واگذار شد و به گروه مطالعات برنامه درسی و آموزش دانشکده علوم ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا» برگزار می شود

همایش «هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا» برگزار می شود