مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-06سياسي

10 درمانگاه توسط سپاه قدس گیلان در گیلان احداث می شود


فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به احداث درمانگاه هایی مانند امام سجاد (ع) در شهرستان های گیلان گفت: مردم از لحاظ مالی با مشکل مواجه هستند لذا باید 10 درمانگاه به مانند امام سجاد(ع) باید در گیلان احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت روز پاسدار درمانگاه پزشک متخصص و دندانپزشکی امام سجاد(ع) سپاه با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان رییس سازمان بسیچ سازندگی سپاه قدس و جمعی دیگر از مسؤولان به بهره برداری رسید.

  فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه پاسداران یکی از اقشار زحمت کش در جامعه هستند، اظهار کرد: در اوایل تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 40 هزار پاسدار وارد سپاه شده و تاکنون 40 هزار پاسدار هم با خوک پاک خود باعث سربلندی جمهوری اسلامی شدند.

سردار محمد عبدالله پور با تأکید بر لزوم توجه به خل مشکلات جامعه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مأموریت سپاه تحمل فشار دشمن و حل مشکلات جامعه است و در این راه از هیج تلاشی دریغ نمی کند.

وی درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه قدس گیلان را یک ظرفیت برای این استان دانست و بیان کرد: در طول ایام کرونا 40 هزار بیمار در این درمانگاه تحت درمان قرار گرفته و این روند ادامه دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درمانگاه توسط سپاه قدس گیلان در گیلان احداث می شود

10 درمانگاه توسط سپاه قدس گیلان در گیلان احداث می شود