مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-06اجتماعي

فعال بودن 365 مرکز مداخله در بحران/74 شهر و شهرستان، اورژانس اجتماعی ندارند


مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر، 365 مرکز مداخله در بحران در تمامی نقاط کشور در سطح 1 و 2 و 3 فعال هستند و با یک روند روبه رشدی از فعالیت ها در شهرهای کشور روبه رو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاهی و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، محمود علی گو، مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور امروز در نشست تشریح برنامه های اورژانس اجتماعی، اظهار کرد: آسیب های اجتماعی موضوعی تلخ و پرچالش در جامعه است و تأثیراتی که تمام اتفاقات ملی، بین الملی، فرهنگی و اجتماعی در آسیب های اجتماعی ایجاد می کند، قابلیت مدیریت نیست.

وی افزود: باید برنامه هایی در حوزه آسیب اجتماعی توسعه پیدا کند تا وضعیت ما را تغییر دهد، یکی از برنامه ها اورژانس اجتماعی است که متشکل از 4 نوع فعالیت، خط تلفن 123، فعالیت سیار و خودرویی اورژانس اجتماعی، مراکز مداخله در بحران و مجموعه خدمات پایگاه های اجتماعی در حاشیه شهرها است که در حال فعالیت هستند.

علی گو، ادامه داد: در حال حاضر، 365 مرکز مداخله در بحران در تمامی نقاط کشور در سطح 1 و 2 و 3 فعال هستند.

مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به آمار فعالان حوزه آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: در این مراکز 3945 نفر از فعالان در حوزه فعالیتهای اجتماعی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 365 مرکز مداخله در بحران/74 شهر و شهرستان، اورژانس اجتماعی ندارند

فعال بودن 365 مرکز مداخله در بحران/74 شهر و شهرستان، اورژانس اجتماعی ندارند