مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-06سياسي

غرس نهال به یاد بیدارگر مشرق زمین در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآباد


به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی  و در آستانه بزرگداشت سالروز سیدجمال الدین اسدآبادی با حضور مسئولین این شهرستان در دانشگاه سیدجمال الدین  اسدآبادی آیین کاشت و غرس نهال برگزار شد.

- ایسنا/همدان به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی  و در آستانه بزرگداشت سالروز سیدجمال الدین اسدآبادی با حضور مسئولین این شهرستان در دانشگاه سیدجمال الدین  اسدآبادی آیین کاشت و غرس نهال برگزار شد.

فرماندار اسدآباد در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی بیش از یک میلیون و 200هزار اصله نهال در سطح استان همدان غرس خواهد شد، اظهار کرد: از این تعداد نهال 40 هزار اصله به شهرستان اسدآباد اختصاص دارد که غرس این تعداد نهال همزمان با هفته منابع طبیعی از پانزدهم تا 21 اسفند ماه در سطح شهرستان انجام می گیرد.

حسین علی شرکایی افزود: اکثر این نهال ها در راستای توسعه زراعت چوب از نوع صنوبر بوده است که توسط کشاورزان به صورت بادشکن و یا زراعت چوب کشت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با این تعداد سهمیه اختصاص داده شده به شهرستان بیش از 100 هکتار فضای سبز ایجاد خواهد شد،تصریح کرد:در سال جاری 80 هکتار جنگل کاری در گردنه اسدآباد بالاتر از شهرک شهید خزایی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس نهال به یاد بیدارگر مشرق زمین در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآباد

غرس نهال به یاد بیدارگر مشرق زمین در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآباد