مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-06اقتصادي

شناسایی 1900 بنگاه مشکل دار در سفرهای استانی


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از شناسایی حدود 1900 بنگاه مشکل دار در سفر به 9 استان کشور خبر داد و با اشاره به سیاست احیای بنگاه های مشکل دار و آسیب دیده در وزارت کار، - اولویت هدف گذاری مناطق بحرانی اشتغال کشور را شهرستان های دارای بحران بازار کار ذکر کرد.

محمود کریمی بیرانوند در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به تاکید وزیر کار درباره احیای بنگاه های آسیب دیده اظهار کرد: یکی از برنامه ها و سیاستهای مهم وزارت کار توجه به واحدهای اقتصادی و به ویژه بنگاه های آسیب دیده از کروناست و رویکرد وزارتخانه به ویژه در سفرهای استانی بر این محور قرار گرفته تا از طریق احیای بنگاه ها و بازگشت آنها به چرخه تولید، علاوه بر حفظ اشتغال موجود، ظرفیت اشتغالزایی را افزایش دهیم.

وی از اعزام تیم های متخصص و بازدید از بنگاه های مشکل دار به استانها خبر داد و گفت: یکی از اقدامات موثر وزارت کار در شش ماه گذشته بررسی نقاط بحرانی اشتغال استان ها با حضور میدانی در نقاط هدف و واحدهای راکد یا مشکل دار و همچنین ارتباط چهره به چهره با سرمایه گذاران و پیش بینی بسته های اشتغالزا برای استان ها بوده است.

به گفته معاون اشتغال وزیر کار، در جریان سفرهای استانی در 9 استان حدود 1900 بنگاه مشکل دار شناسایی شده، از 208 بنگاه بازدید میدانی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1900 بنگاه مشکل دار در سفرهای استانی

شناسایی 1900 بنگاه مشکل دار در سفرهای استانی