مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-06سياسي

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی معارفه شد


آیین تکریم و معارفه مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی امروز 15 اسفندماه، با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 15 اسفندماه، آیین تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی با حضور سید باقر میرعبدالهی، سرپرست معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات کتابخانه های عمومی کشوردر سالن اجتماعات کتابخانه علامه دهخدا بجنورد برگزار شد که طی این آیین علی محمد جهانی تکریم و مهدی آریان به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی معارفه شد.

استفاده از روش های نو برای افزایش سرانه مطالعه در خراسان شمالی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی در این آیین با اشاره به اینکه در حوزه سرانه کتاب و کتابخانه در استان وضعیت قابل قبولی داریم، اظهار کرد: با وجود امکانات مناسب باید سرانه مطالعه در استان نیز تغییر کند.

طاهر رستمی با اشاره به اینکه در جامعه امروزی مطالعه ما مطالعه سطحی و گذرا است، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی ایجاد کتابخانه صوتی و دیجیتال و.

بسیار مورد اهمیت است.

وی با بیان اینکه اگر مطالعات سطحی و گذرا ادامه داشته باشد، از عمق بینش و آگاهی ما نیز کم می شود، افزود: علم با مطالعه کتاب به دست می آید نه اخبار سطحی و گذرا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی معارفه شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی معارفه شد