مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-06سياسي

39 کاروان دانشجویی مازندران به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند


مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه حدود هزار و 350 نفر از دانشجویان استان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند، گفت: این تعداد در قالب 39 کاروان اعزام می شوند.

- ، سید امیر سادات کرمی پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اردوهای جهادی و راهیان نور در هیچ کشوری جز ایران دیده نمی شود، گفت: امروز دنیا با بحران هویت مواجه است.

وی با اظهار اینکه رسانه می تواند به معروفات ضریب دهد، افزود: همانگونه که هنر متعهد است، رسانه نیز دارای تعهد است و عملیات بزرگ راهیان نور دانشجویی جزو برنامه های عملیات ویژه محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود دوسال به دلیل شرایط کرونایی، طرح راهیان نور اجرا نشد، ادامه داد: خوشبختانه به دلیل شرایط کنونی و واکسیناسیون امسال وضعیت برای برپایی راهیان نور اجرا خواهد شد.

سادات کرمی یادآور شد: امسال حدود هزار و 350 دانشجو در قالب کاروان هایی به راهیان نور اعزام می شوند و بازدید از یادمان هفت تپه، بازدید از پالایشگاه نفت، دانشکده رویان از جمله برنامه ها است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران تصریح کرد: از مجموع دانشجویان اعزامی 642 نفر مرد و بقیه خواهر هستند و این افراد در قالب 39 کاروان از 16 تا 27 اسفند اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 کاروان دانشجویی مازندران به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند

39 کاروان دانشجویی مازندران به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند