مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-06بين الملل

انتشار گزارشی درباره ادامه فعالیتها در سایت هسته ای یانگ بیون کره شمالی


یک وب سایت نظارتی وابسته به آمریکا با استناد به تصاویر ماهواره ای اخیرا گرفته شده از سایت هسته ای یانگ بیون کره شمالی گزارش کرد، به نظر می رسد این کشور به تولید مواد هسته ای شکاف پذیر مختص سلاح های هسته ای در این تاسیسات ادامه می دهد.

- یک وب سایت نظارتی وابسته به آمریکا با استناد به تصاویر ماهواره ای اخیرا گرفته شده از سایت هسته ای یانگ بیون کره شمالی گزارش کرد، به نظر می رسد این کشور به تولید مواد هسته ای شکاف پذیر مختص سلاح های هسته ای در این تاسیسات ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این پایگاه تحت عنوان پایگاه 38 North همچنین گزارش داد که ممکن است اقداماتی در راستای گسترش بیشتر سایت هسته ای یانگ بیون کره شمالی در دست انجام باشد.

در این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شد، آمده است: تصاویر اخیر ماهواره های تجاری از مرکز تحقیقات علمی هسته ای یانگ بیون کره شمالی حاکی از ادامه روند تولید مواد شکاف پذیر - شامل هم پلوتونیوم و هم اورانیوم غنی شده است.

این گزارش با اشاره به اینکه کره شمالی تابستان گذشته راکتور 5 مگاواتی خود را در تاسیسات یانگ بیون مجددا راه اندازی کرد، افزود: این فعالیت ها، و همچنین روند مشهود گسترش تدریجی و اشغال مساکن پرسنل در چند سال گذشته، همگی حاکی از آن هستند که طرح گسترشی برای این مجتمع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار گزارشی درباره ادامه فعالیتها در سایت هسته ای یانگ بیون کره شمالی

انتشار گزارشی درباره ادامه فعالیتها در سایت هسته ای یانگ بیون کره شمالی