مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-06سياسي

23 میلیون نهال به یاد 23هزار شهید اصفهان کاشته می شود


فرمانده سپاه صاحب الزمان از برنامه 10 ساله کاشت یک هزار نهال به یاد 23 هزار شهید در استان اصفهان خبر داد.

- اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان از برنامه 10 ساله کاشت یک هزار نهال به یاد هر یک از 23 هزار شهید در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا در حاشیه مراسم درختکاری در محل مجموعه سپاه صاحب الزمان (عج) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز که روز پاسدار است بخش اعظمی از مسئولان دستگاه های اجرایی به منظور قدردانی از عملکرد سپاه و پاسداران در مجموعه سپاه صاحب الزمان (عج) حضور پیدا کردند تا از مقام و منزلت شهدای پاسدار و پاسداران و خدمات آن ها تشکر کنند.

وی افزود: به دلیل تصادف امروز با روز نخست هفته منابع طبیعی و درختکاری، این امر به عنوان صدقه جاری انجام می شود، ما دنبال ایران سرسخت و ایران قوی هستیم این کار خیر با گرامیداشت روز پاسدار مقارن شد و ما با درختکاری و مراسم روز درخت کاری این دو روز را و این هفته را گرامی می داریم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: امیدواریم که در سایه وحدت، همدلی، انسجام مردم و همکاری دستگاه مختلف بتوانیم در بحث سرسبزسازی و درختکاری تلاش کنیم و آرامش، امنیت و آسایش توأم با فضای سبز مورد نیاز مردم را در شرایط زمانی مناسب فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 میلیون نهال به یاد 23هزار شهید اصفهان کاشته می شود

23 میلیون نهال به یاد 23هزار شهید اصفهان کاشته می شود