مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-06اقتصادي

10 روز فرصت برای پرداخت مالیات صاحبان خانه های خالی


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان گفت: متقاضیان پس از ثبت نام جهت تکمیل فرایند ثبت نام باید وضعیت خود را در سامانه Saman.

mrud.

- ، مرتضی اسدی در خصوص فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان، افزود: اگر وضعیت متقاضی در انتظار بررسی باشد یعنی حائز شرایط است و باید در سامانه مربوط در منوی مشاهده و پیگیری درخواست، وارد جزییات و قسمت مدارک و ثبت مدارک شده و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کند.

وی اظهار داشت: اگر متقاضی در وضعیت در انتظار دریافت و یا تکمیل استعلام باشد باید صبر کند تا وضعیت به حالت در انتظار بررسی تغییر کرده و بارگذاری را انجام دهد و اگر متقاضی در وضعیت در انتظار تایید استعلام است باید به اداره راه و شهرسازی در مرکز استان و شهرستان ها مراجعه کند تا استعلام انجام و تعیین تکلیف کند و به وضعیت در انتظار بررسی تغییر یابد سپس ادامه بارگذاری مدارک انجام شود در پایان هم بعد از بارگذاری مدارک با مراجعه به اداره کل تایید اولیه با بررسی مدارک صورت می گیرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به ارسال پیامک سازمان امور مالیاتی حاوی الزام مالکان خانه های خالی نسبت به پرداخت مالیات، بیان داشت: مطابق ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی آن و با توجه به آغاز فرآیند اخذ مالیات از خانه های خالی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 روز فرصت برای پرداخت مالیات صاحبان خانه های خالی

10 روز فرصت برای پرداخت مالیات صاحبان خانه های خالی