مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-06اقتصادي

31 اکیپ ثابت و سیار بر مراکز تولید مواد خام دامی در کرمانشاه نظارت دارند


مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه، از نظارت 15 اکیپ ثابت در سطح ادارات و 16 اکیپ خودرویی و سیار بر مراکز تولید و توزیع مواد خام دامی در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین حیدری مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: با توجه به ایام تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان و به تبع افزایش مصرف فرآورده های خام دامی دامپزشکی برنامه طرح تشدید و کنترل نظارت بهداشتی ویژه ایام مذکور بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از چهاردهم اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان با تشکیل اکیپ های ثابت و سیار در سطح شهرستان های استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا با تشکیل 15 اکیپ ثابت در سطح ادارات و 16 اکیپ خودرویی و سیار در سطح شهرستان ها در طرح ویژه پایان سال و ماه مبارک رمضان از ساعت 8 صبح لغایت 20، در دو شیقت کاری در خدمت شهروندان گرانقدر هستیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه خط قرمز این اداره کل را سلامت مردم و شهروندان دانست و گفت: در همین راستا تمام توان خود را بر نظارت بهداشتی بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، رستوران ها، هتل ها چلوکبابی ها و سایر امکانی که فرآورده خام دامی را برای طبخ غذا استفاده می کنند با همکاری دستگاه های مرتبط از جمله اکیپ های نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 اکیپ ثابت و سیار بر مراکز تولید مواد خام دامی در کرمانشاه نظارت دارند

31 اکیپ ثابت و سیار بر مراکز تولید مواد خام دامی در کرمانشاه نظارت دارند