مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-06اجتماعي

دو بازار روز در نهاوند برای دستفروشان رایگان اعلام شد


استفاده از دو بازار روز مرکز شهر برای دستفروشان رایگان اعلام شده که برای جلوگیری از دستفروشی در سطح شهر و ایجاد مزاحمت از همشهریان انتظار می رود در راستای همکاری با شهرداری و حفظ امنیت پیاده روها از خرید از دستفروش های سطح شهر خودداری کنند.

- مجید یوسفی نوید امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: پدیده سد معبر یکی از ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی است که پیامدهای نامطلوبی بر جامعه دارد و ضمن ایجاد اختلال در نظم و آسایش مردم، مصداق بارز تعرض به حقوق شهروندی نیز محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مقابله با این معضل بزرگ جامعه شهری امروز وظیفه ای عمومی است گفت: جمع آوری سد معبر مستلزم همکاری شهرداری، نیروی انتظامی، اصناف و از همه مهمتر شهروندان است که باید در این زمینه همکاری بین بخشی صورت گیرد.

شهردار نهاوند نقش مردم در کمرنگ شدن پدیده سد معبر را مهم و اثرگذار دانست و افزود: هدایت دستفروشان به اماکن مورد تایید و دارای شرایط مطلوب از یک سو و خرید مردم از دستفروشان در این مناطق می توان به این پدیده در معابر اصلی شهر پایان دهد.

وی افزود: وقتی اکثر خانواده ها و مردم، مشتری پروپا قرص خرید مایحتاج  خود از دستفروشان و صاحبان وسایل نقلیه ای که  سد معبر ایجاد می کنند، هستند، شهرداری با وجود داشتن ابزارها و قوانین  تعریف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بازار روز در نهاوند برای دستفروشان رایگان اعلام شد

دو بازار روز در نهاوند برای دستفروشان رایگان اعلام شد