مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-06سياسي

خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی سخت فراموش شدنی نیست


امام جمعه سی سخت در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه دنا به خدمات بی نظیر سپاه در شهر زلزله زده سی سخت اشاره کرد و گفت: خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی سخت فراموش شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، امام جمعه سی سخت و جمعی از مدیران به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه ناحیه دنا دیدار کردند.

مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در این دیدار گفت: ابتدا تبریک می گویم ولادت امام حسین ع و روز پاسدار را به همه پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و همه مردم ایران.

مصباح نژاد گفت: امام حسین ع می فرماید پنج چیز اگر در انسان نباشد خیر کسی در آن نیست، دین، عقل، ادب، اخلاق نیک، حیا، امروز روز پاسدار را آمدیم تا در کنار پاسداران دلیر شهرستان دنا باشیم و به آنها این روز فرخنده را  تبریک بگوییم،در حقیقت سپاه پاسدار انقلاب و امام است و برای پاسداری آمده است، در بحث پاسداری همه از سپاه راضی هستند، چون هم مکتبی است هم  انقلابی و هم  مردمی، پس بنابراین از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است، امروزه سپاه در بین همه اقشار پذیرفته شده و برگزیده شده است چرا که در همه زمینه های مرزی و برون مرزی در حال فعالیت هستند.

وی گفت:  خدا را شاکریم که سپاه روز به روز در حال جوانه زدن و ترقی  است،سپاه در همه زمینه ها از  امنیت هوایی گرفته تا  کنترل تحرکات مرزی، امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی سخت فراموش شدنی نیست

خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی سخت فراموش شدنی نیست