مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-06سياسي

سپاه پاسداران یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است


در حاشیه تجلیل از پاسداران بیان شد:سپاه پاسداران یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع) امام جمعه و اعضای شورای اداری چاروسا با حضور در حوزه مقاومت بسیج چاروسا این روز را به پاسداران تبریک گفتند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار تصریح کرد: سپاه به عنوان نهادی مقدس و برخاسته از متن انقلاب، تجلی گاه مجاهدت ها و نقش آفرینی های منحصر به فرد و شگفت آور در عرصه های مختلف و نیاز میهن اسلامی  است.

امام جمعه قلعه رییسی با بیان اینکه سپاه آبروی نظام است یادآور شد: چون انقلاب با قدرت و قوت زنده است لذا پاسداری از آن معنا پیدا می کند.

وی افزود:حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، روز میلاد امام حسین(ع) را روز پاسدار نام نهادند تا عزت، آزادگی و بصیرت امام سوم شیعیان جهان تا همیشه اسوه و نمونه زندگی و سیره شیعیانش به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی شود.

صلواتی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی نظامی موثر در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، از افتخارات بزرگی است که همواره در تاریخ ایران می درخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است

سپاه پاسداران یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است