مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-06اجتماعي

محیط زیست یکی از خطوط قرمز مسیر پیش روی استان قزوین است


توجه به محیط زیست یکی از خطوط قرمز مسیر پیش روی استان است و تمامی اقدامات توسعه ای استان با رعایت موضوعات زیست محیطی صورت خواهد گرفت.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: توجه به محیط زیست یکی از خطوط قرمز مسیر پیش روی استان است و تمامی اقدامات توسعه ای استان با رعایت موضوعات زیست محیطی صورت خواهد گرفت.

محمد مهدی اعلایی یکشنبه 15 اسفند در مراسم غرس چند اصله نهال که در بوستان ملت شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مردم قزوین و گذشتگان این مرز و بوم تلاش های زیادی در راستای ایجاد و حفاظت از محیط زیست و زندگی سالم تر داشته اند که نمونه بارز آن باغستان سنتی است که در اطراف قزوین ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تا به امروز میراث دار خوبی برای این سرمایه عظیم نبوده ایم، گفت: در چنین روزگاری که مناسبت خوبی برای غرس نهال است و بازدهی خوبی دارد، از مردم درخواست می کنیم این اقدام پسندیده را انجام دهند و به حفاظت از محیط زیست کمک کنند.

استاندار قزوین افزود: شرایط استان به گونه ای است که باید به شکل ویژه تری به موضوع محیط زیست پرداخته شود و همان گونه که در موضوعات صنعتی به دنبال توسعه و پیشرفت هستیم باید در محیط زیست هم به دنبال این فضا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست یکی از خطوط قرمز مسیر پیش روی استان قزوین است

محیط زیست یکی از خطوط قرمز مسیر پیش روی استان قزوین است