مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-06سياسي

لازمه رسیدن به خانواده متعالی تقویت حلقه های میانی مردم است


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: لازمه رسیدن به خانواده متعالی و مهندسی فرهنگی، تقویت حلقه های میانی مردم و حاکمیت بوده که بهارنکو در حال بهره گیری از همین ظرفیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ویژه برنامه دوازدهمین سالگرد تاسیس موسسات بهار نکو با حضور استاندار فارس و مسئولان و کارکنان بهارنکو و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

در این جلسه مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های استان فارس با اشاره به اینکه بهارنکو از سال 1389 شکل گرفت، گفت: طی این 11 سال 28 نمایندگی بهار نکو در تمام نقاط استان به جز 4 شهرستان که دارای دانشگاه های مستقل و مستقیماً زیر نظر تهران هستند، برپا شد.

حجت الاسلام و المسلمین مقامی بیان کرد: بهار نکو اولین تجربه در کشور بوده که در آن مردم و حاکمیت دست در دست هم داده و پس از مهندسی، اقداماتی اثربخش را انجام دادند.

وی تاکید کرد: لازمه رسیدن به خانواده متعالی و مهندسی فرهنگی، تقویت حلقه های میانی مردم و حاکمیت بوده که بهار نکو در حال بهره گیری از همین ظرفیت است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: همچنین 300 مشاور و مدرس که از بین بهترین ها گزینش و انتخاب شده اند را در نقاط مختلف استان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه رسیدن به خانواده متعالی تقویت حلقه های میانی مردم است

لازمه رسیدن به خانواده متعالی تقویت حلقه های میانی مردم است