مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-06سياسي

طبق قانون همه دستگاه ها در موضوع پیشگیری از وقوع جرم مسئولند


اقدام همه دستگاه ها در زمینه پیشگیری از قوع جرم یک وظیفه قانونی است و همه در برابر این مسئله در هر مسئولیت و سازمانی مسئولند.

- قزوین-معاون دادستان قزوین گفت: اقدام همه دستگاه ها در زمینه پیشگیری از قوع جرم یک وظیفه قانونی است و همه در برابر این مسئله در هر مسئولیت و سازمانی مسئولند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی فولیان در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم که صبح یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم موضوعی است که از آن با عنوان مهم ترین، کارآمدترین و مؤثرترین راهکار کنترل و کاهش جرایم و آسیب اجتماعی یاد می شود و از مهم ترین سیاست های کشورها در مواجهه با بزهکاری است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: اساساً پیش از ورود این سیاست ما در مقابله با جرم و مجرم دو سیاست ثابت سزاگرایانه و بازپرورانه داشتیم و غالباً ابتدا منتظر بودیم تا فردی دست به جرم بزنند و بعد در قالب اعمال مجازات و به دنبال آن بازدارندگی مجازات و بازپروری و اصلاح و بازگرداندن به جامعه را شاهد بودیم و هم اکنون نیز سزاگرایی مهم ترین برخورد ما با جرایم است.

وی ادامه داد: قبلاً پس از وقوع جرم در خصوص آن تصمیم می گرفتیم و امروز میدانیم که این مسئله ناکافی است، اقدامات اقتدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبق قانون همه دستگاه ها در موضوع پیشگیری از وقوع جرم مسئولند

طبق قانون همه دستگاه ها در موضوع پیشگیری از وقوع جرم مسئولند