مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-06ورزشي

پشتیبان سازی در ژیمناستیک فراموش نشود


سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تاکید کرد: هیئت ها نباید مقوله مهم پشتیبان سازی در این رشته را فراموش کنند.

- حمید احمدی ظهر امروز (15 اسفندماه) در مجمع سالیانه هیئت ژیمناستیک استان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با اشاره به افتخارات اخیر ژیمناستیک ایران طی چهار سال اخیر، گفت: ژیمناستیک ایران در سال 96 رتبه 69 جهانی را در اختیار داشت که بعد از انجام یک کار جهادی در این حوزه توانستیم این رتببه را به جایگاه 24 ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه ارتقای این جایگاه، حاکی از توسعه ژیمناستیک ایران در مجامع بین المللی است، افزود: علاوه بر این شاهد کسب 65 مدال برون مرزی توسط ورزشکاران این رشته در رویدادهای مختلف بین المللی بودیم.

همچنین افزایش 100 هزار نفری به اعضای خانواده ژیمناستیک ایران و فعالیت 270 هزار نفر در این رشته تا پایان سال 97 به همراه کسب چهار تقدیرنامه از فدراسیون جهانی را باید به دیگر افتخارات این رشته اضافه کرد.

این مسئول با یادآوری اینکه برخی از مدال های کسب شده طی سال های اخیر برای اولین بار اتفاق افتاد، تصریح کرد: همه این دستاوردها وظیفه ما را در قبال حفظ شرایط موجود که با مرارت های زیاد به دست آمده است، دو چندان کی کند، به همین خاطر باید همه تلاش خود را برای حفظ جایگاهی که امروز کسب کرده ایم و اهتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبان سازی در ژیمناستیک فراموش نشود

پشتیبان سازی در ژیمناستیک فراموش نشود