مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-06سياسي

شعبان ماه عاشقان اهل بیت است/شعبان ماه بندگی


یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه شعبان ماه خودسازی، مناجات و نیایش بندگان است، گفت: شعبان تنها ماهی است که در آن، شهادت هیچ یک از ائمه معصومین در آن واقع نشده است.

- حجت الاسلام و المسلمین حمید هاشمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماه شعبان از ایام الله بندگان و مومنان حقیقت جو است.

شعبان تنها ماهی است که در آن، شهادت هیچ یک از ائمه معصومین در آن واقع نشده است.

ماه شعبان ماه سرور اهل بیت علیهم السلام و عاشقان است.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: شخصیت های بزرگ و ارزشمند خاندان ائمه اطهار علیهم السلام در ماه شعبان پای به گیتی گذاشته اند که سبب فخر انسان های آزاده و دوستدارانشان تا قیام قیامت می باشند.

هاشمی در خصوص ویژگی ها و برکات این ماه گفت: یکی از ویژگی های این ماه ولادت با سعادت حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) که در روز سوم ماه شعبان اتفاق افتاده است و در روز چهارم این ماه هم ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) رخ داده همچنین در روز پنجم آن ولادت حضرت سجاد (ع) می باشد و بعد از این ها در 15 شعبان ولادت پر برکت قطب عالم امکان حضرت ولی اللّه الأعظم مهدی موعود (عج) اتفاق افتاده است که خداوند به وسیله او از زمانی که پدر ما آدم به زمین آمده، وعده نصرت فرموده و وعده داده که زمین را پس از آنکه از ظلم و ستم و بی عدالتی پر شده، از عدل و داد پر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبان ماه عاشقان اهل بیت است/شعبان ماه بندگی

شعبان ماه عاشقان اهل بیت است/شعبان ماه بندگی