مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-06سياسي

هزار اصله نهال در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) غرس شد


همزمان با روز درختکاری و هفته محیط زیست، تعدادی نهال با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) غرس شد.

- هزار اصله نهال در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) غرس شد سپاه نیوز: همزمان با روز درختکاری و هفته محیط زیست، تعدادی نهال با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) غرس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ همزمان با روز درختکاری و هفته محیط زیست، تعداد 1000 اصله نهال مثمر سیب و توت در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با حضور سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در تهران و همزمان به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور و در سپاه های استانی غرس شد.

سردار فدوی در این مراسم طی سخنانی با تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و با اشاره به ویژگی های یک پاسدار حقیقی گفت: اولین ویژگی یک پاسدار ایمان است، پاسداران باید در مدت خدمت خود تلاش کنند که به ایمان خود اضافه کند.

وی باور داشتن به وعده های الهی را از دیگر ویژگی های یک پاسدار دانست و گفت: در طول 43 سال انقلاب اسلامی بسیاری از وعده های الهی را با چشم خود دیده ایم که تحقق پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار اصله نهال در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) غرس شد

هزار اصله نهال در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) غرس شد