مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-06سياسي

برای هر شهید زنجانی یک نهال غرس شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: امروز حدود 800 اصله نهال در منطقه گرده داغ یا زنجان کوه با حضور خانواده های شهدا غرس شد.

- خلیل آقاجانلو ظهر امروز (15 اسفندماه) در مراسم درختکاری و کاشت نهال به یاد 3535 شهید و 7500 جانباز با شعار ایران سرسبز - ایران قوی ، اظهار کرد: این مراسم با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری و نیز با حضور خانواده های شهدا و جانبازان برگزار شد که امیدواریم با اجرای این گونه مراسم در بحث ترویج فرهنگ حفظ و گسترش منابع طبیعی در بین مردم نقش به سزایی داشته باشد.

وی با اشاره به ادامه برنامه ها در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، افزود: طی این هفته، حدود 500 هزار اصله نهال برای توسعه فضای سبز و جنگل کاری بین شهروندان برای کاشت در مناطق مختلف شهر زنجان توزیع می شود که این نهال ها غالباً غیرمثمر و بیشتر کاج است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در ادامه ضمن یادآوری تقارن این ایام با اعیاد پیش رو و تکریم این تقارن پرمعنا، تصریح کرد: بیشترین شهدای دفاع مقدس در اسفندماه به مقام شهادت نائل شدند که این اتفاق بسیار فرخنده ای است که امسال این ایام با هفته درختکاری مقارن شده و آحاد مردم باید این فرهنگ را گرامی بدارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هر شهید زنجانی یک نهال غرس شد

برای هر شهید زنجانی یک نهال غرس شد