مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-06اقتصادي

متقاضی سرگردان در طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 4700 نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان افتتاح حساب و واریز وجه انجام داده اند، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 4700 نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان افتتاح حساب و واریز وجه انجام داده اند، گفت: تمامی متقاضیان مسکن در این طرح تعیین تکلیف شده و متقاضی سرگردان نداریم.

حسینعلی مقصودی 15 اسفندماه در جلسه شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید جلسات این شورا در استان ماهانه برگزار شود، اظهار کرد: باید هر چه سریعتر برای آغاز طرح نهضت ملی مسکن اراضی به محدوده شهر الحاق شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون 4700 نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان افتتاح حساب و واریز وجه انجام داده اند، تمامی متقاضیان مسکن در این طرح تعیین تکلیف شده و متقاضی سرگردان نداریم.

وی افزود: 3000 سند برای احداث واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در محله 34 منظریه شهرکرد صادر شده است، برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان در این طرح نیاز به سند مالکیت است.

مقصودی افزود: مجموع افرادی که در سامانه برای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری ثبت نام کرده اند حدود 57 هزار و 733 نفر است، از این تعداد 28 هزار و 383 نفر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضی سرگردان در طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

متقاضی سرگردان در طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد