مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-06فرهنگي

فاطمه معتمدآریا: نمی دانستم فردا زنده هستم یا نه!


در مراسم رونمایی از کتاب گویای «عادت می کنیم» زویا پیرزاد با صدای فاطمه معتمدآریا، این بازیگر از چالش های تولید این اثر صوتی در دوران کرونا گفت.

- در مراسم رونمایی از کتاب گویای عادت می کنیم زویا پیرزاد با صدای فاطمه معتمدآریا، این بازیگر از چالش های تولید این اثر صوتی در دوران کرونا گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که در روز شنبه (14 اسفند 1400) در عمارت خانه دوست واقع در خیابان کیارستمی برگزار شد، فاطمه معتمدآریا، گوینده اثر، مهدی زارع، آهنگساز آن و بهمن فرمان آرا، تهیه کننده و کارگردان و همچنین چهره های هنری و سینمایی دیگری که پیش تر در تولید دیگر آثار کتاب گویا با نوین کتاب همکاری داشتند، از جمله داریوش کاردان، علیرضا آرا، رامونا شاه، شرگان انورزاده، حسن علیکرمی، حسام مقامی کیا و.

حضور داشتند.

در این مراسم، فاطمه محمدی، مدیر انتشارات نوین کتاب، با اشاره به جایگاه نویسندگی زویا پیرزاد در ایران و ترجمه فراوان آثار او در دنیا و همچنین نبود امکان حضور او در این مراسم گفت: امروز جای خانم پیرزاد در این مراسم خیلی خالی است.

دو سال قبل توافقی با نشر مرکز داشتیم که نسخه صوتی کتاب های خانم پیرزاد را تولید کنیم و این یک موفقیت بزرگ به حساب می آمد، چراکه نشر مرکز تا آن زمان، هیچ توافقی با هیچ نشری جهت صوتی شدن آثار خود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمه معتمدآریا: نمی دانستم فردا زنده هستم یا نه!

فاطمه معتمدآریا: نمی دانستم فردا زنده هستم یا نه!