مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-06سياسي

تخصیص دو میلیارد دلار از محل فاینانس برای توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری


نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو میلیارد دلار از محل تسهیلات خارجی برای توسعه و بهره برداری خطوط مترو و قطار سبک شهری و طرح های کاهش آلودگی هوا و خرید اتوبوس حمل و نقل شهری در سال 1401 اختصاص دادند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو میلیارد دلار از محل تسهیلات خارجی برای توسعه و بهره برداری خطوط مترو و قطار سبک شهری و طرح های کاهش آلودگی هوا و خرید اتوبوس حمل و نقل شهری در سال 1401 اختصاص دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، بند الف تبصره 3 لایحه را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الف تبصره 3؛با رعایت بند(الف) ماده (4) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 14/ 12/ 1395 در سال 1401 سقف تسهیلات تأمین مالی خارجی(فاینانس) برای طرح های دولتی و غیردولتی معادل ریـالی سی میلیارد یورو تعیین می شود.

در مواردی که استفاده از تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) منوط به تضمین دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازپرداخت اصل و هزینه های تسهیلات مالی أخذشده از منابع تأمین کنندگان مالی بانک های کارگزار خارجی و بانکها و مؤسسات مالی و توسعه ای بین المللی باشد، وزیر امور اقتصادی و دارایی مجاز است پس از تصویب هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص دو میلیارد دلار از محل فاینانس برای توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری

تخصیص دو میلیارد دلار از محل فاینانس برای توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری